Fashion and Trends Musthaves | Trends | Betaalbaar | Fashion and Trends 8.7 10 8.7
59 beoordelingen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Vragen of opmerkingen van de Fashion & Trends webshop horen we bijzonder graag. Klantenservice en klantbeleving staan bij ons hoog in het vaandel.
Staat je vraag onverhoopt niet in onderstaande lijst, neem dan contact met ons op (tel:085-0410001 / info@fashionandtrends.nl).
 
BESTELLEN
> Waar vind ik informatie over het product?
Klik op de foto van het product en de productpagina wordt geopend. Bij productomschrijving vindt je de belangrijkste informatie vinden over de het product. De pasvorm is normaal tenzij anders wordt vermeld.
> Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?
Is het product tijdelijk uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? Zet het product op je 'wishlist'. Over het algemeen komen onze producten weer vrij snel op voorraad. Je mag uiteraard ook een pre-order doen, het duurt dan wel iets langer dat je het product in huis hebt, maar je weet wel zeker dat je het gaat ontvangen! 
Mocht je bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan nemen we direct contact met je op en bespreken we de mogelijkheden.
Hou onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten en mis nooit meer een musthave of trend!
Tip: Maak een account aan en schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief!
 
> Is het mogelijk om een product te reserveren?
Ja, producten zijn te reserveren. Door grote belangstelling voor onze trends kan een product razendsnel uitverkocht zijn. Wij doen ons uiterste best het product zo snel mogelijk weer aan te vullen zodat de trend van dit moment weer beschikbaar is. 
In sommige gevallen mogelijk om een pre-order van een product te plaatsen. Je zult dan iets langer op je product moeten wachten, maar je weet dan wel zeker dat je 'm al in the pocket hebt! ;-)
Houd onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten en mis nooit meer een trend
Tip: schrijf je hier direct in voor onze nieuwsbrief!
 
> Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestelproces is heel simpel! Kies jouw favoriete product, kies daarna de juiste maat (en eventueel kleur) en klik vervolgens op ‘voeg toe aan winkelwagen’. Je kunt dan kiezen om verder te winkelen (je product wordt bewaard in je winkelwagen) of je kunt naar je winkelwagentje gaan om deze te bekijken en de bestelling te plaatsen.
Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je nu klikken op ‘gegevens invullen’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail. Wij proberen de bestellingen die voor 13.00 uur zijn geplaatst dezelfde werkdag nog te versturen met DHL for You.
Klik voor een uitgebreide uitleg dan onderaan de pagina op bestellen
  
VERZENDEN
> Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?
Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Bestel je op werkdagen voor 13 uur dan versturen wij je bestelling nog dezelfde dag! Tenzij anders aangegeven bij het product. Een verzendbewijs van DHL ontvang je in de mailbox als jouw bestelling ons pand verlaat. In het weekend (en als je buiten Nederland woont) kan het iets langer duren.
 
> Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert. De standaard verzendkosten zijn € 5,95 voor bezorging binnen Nederland en voor België €7,95.
Plaats je een bestelling van 50 euro of meer, dan wordt je bestelling gratis bij je thuis bezorgd binnen Nederland.
 
> Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging in de mail. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.
Controleer in je ‘account’  of je mailadres klopt. Je bestelling niet terug te vinden in je account? Dan is je order waarschijnlijk gelukt zonder account en mailadres.
Neem direct contact op met onze klantenservice via info@fashionandtrends.nl
* Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan heb je waarschijnlijk ook geen betaallink ontvangen om de factuur te voldoen. Voorkom dat je rekening bij het incassobureau terecht komt. Neem contact met ons op zodat wij jou een nieuwe betaallink kunnen sturen.
 
> Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. Elke bestelling wordt direct verwerkt, zodat wij jouw bestelling zo snel mogelijk kunnen versturen.
 
> Waar blijft mijn bestelling?
In de verzendbevestiging die je vervolgens ontvangt staat jouw tracking-nummer waarmee de bestelling te volgen is. Op de dag dat je bestelling ons pand verlaat ontvang je dat verzendbericht, deze is echter pas de werkdag daarna te traceren.
Heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen, stuur dan een mail naar info@fashionandtrends.nl Wij zullen het dan zo snel mogelijk voor je nakijken.
 
BETALEN

> Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Fashion & Trends kunt u veilig en snel op verschillende manieren betalen. 
- Ideal: Via een veilige verbinding betaald uw met uw betaalpas en 'reader' het bedrag met Ideal (onze paymentserver is Buckaroo)
- Bankoverboeking: U mag de betaling ook per bank overboeken, stuurt u dan wel per mail een betaalbewijs/printscreen van de uitgevoerde betaling na, zodat wij uw bestelling alsnog met de grootste spoed in behandeling kunnen nemen
- Mr. Cash: Voor buitenlandse klanten is er de mogelijkheid om online te betalen via Mr. Cash, dit is vergelijkbaar met de Nederlandse Ideal
- Sepa-overboeking: U heeft ook de mogelijkheid om per bankoverboeking uw betaling uit te voeren via onze payment server Buckaroo. U krijgt dan een betaallink met alle kenmerken om uw betaling per bankoverboeking te voldoen
- Afterpay: Voor Nederlandse klanten hebben wij ook nog de mogelijkheid tot betaling achteraf. U dient uw factuur binnen 14 dagen te voldoen aan Afterpay. Wij krijgen na een korte screening akkoord om uw order te mogen versturen en Afterpay draagt zorg voor de inning van onze factuur. Wacht niet te lang met betalen want Afterpay heeft een sluitend netwerk met incassobureau's en deurwaarders. De eerste bestelling is altijd op vooruitbetaling en Afterpay kan alleen bij particuliere klanten met een minimale orderwaarde van 5 euro en een maximale orderwaarde van 150 euro.

> Ik heb een Fashion & Trends cadeaubon, hoe kan ik deze inwisselen
In het winkelwagentje heb je rechts de optie staan om een kortingscode in te wisselen. Type hier de code van de cadeaubon in en je korting wordt direct verrekend met je bestelling. Kortingscodes en cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. 

> Ik heb een kortingscode waar kan ik deze invoeren?
In het winkelwagentje heb je de optie rechts: kortingscode inwisselen. Type hier de kortingscode en klik op inwisselen, de kortingscode wordt direct verrekend en is meteen te zien in je winkelwagentje.
Gaat er iets mis neemt dan contact met ons op via info@fashionandtrends.nl
 
RETOURNEREN
> Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Bevalt het item toch niet helemaal?
Volg de onderstaande stappen om je retour of ruiling te doen.
*Stap 1 Aanmelden Retour
Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@fashionandtrends.nl en vermeld in het onderwerp/subject: Retour-aanvraag. Vermeld  in de mail je naam, klantnummer, ordernummer, product en reden van retour.
-Ruilen
Wil je een product ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je ruiling aan door een mail te sturen naar info@fashionandtrends.nl en vermeld in het subject: ruiling. Vermeld in de mail je naam, ordernummer en het product dat retour komt en eveneens de maat die je hiervoor wilt ontvangen.
Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je de goede maat kan bestellen (mits deze op voorraad is).
Let op: Heb je een artikel van de Sale gekocht en is het niet de goede maat? Deze kan helaas niet geruild worden.
*Stap 2 Retour sturen
Vervolgens kun je het retour (op eigen kosten) terugsturen naar onderstaand postadres in Kerkdriel. Het retourformulier kun je hier downloaden. Wij dienen de retour binnen 14 werkdagen na orderdatum ontvangen te hebben, wij adviseren de retour te verzenden met een verzendwijze die te traceren is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het vermissen van retourgestuurde zendingen. 
Let op - Wij ruilen geen aankopen om voor andere artikelen dan jouw origineel bestelde item(s). Wil je liever een compleet ander item ontvangen, dan zal je jouw aankoop retour moeten sturen en deze opnieuw moeten bestellen in de webshop. Wij zullen dan overgaan tot terugbetaling van jouw aankoopbedrag. 
Fashion & Trends
Ovv Retouren
Handelsweg 3
5331 PS Kerkdriel
LET OP: Vergeet het ingevulde retourformulier niet bij je retour te voegen.
*Stap 3 Ontvang creditnota
Als wij jouw retour hebben ontvangen, verwerken wij alles intern en zullen wij je contacten per mail. Als je voor achteraf betalen gekozen hebt, zullen wij het proces stopzetten (als je alles terug hebt gestuurd) of het bedrag aanpassen (als je een gedeelte hebt geretourneerd).
- Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.
- De kosten van retourzending zijn voor de afzender.
- De kaartjes zijn nog bevestigd aan de producten
- Beauty-artikelen, oorbellen, lingerie en badkleding kunnen nooit geretourneerd worden ivm hygiëne.
Heb je nog meer vragen over retourneren of ruilen? Kijk dan op de pagina ruilen & retourneren.
 
> Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?
Als je een klacht hebt, willen wij altijd zo snel mogelijk samen zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het voorkomen dat een item niet in orde blijkt te zijn, wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn.
Stuur eerst een bericht naar de klantenservice via info@fashionandtrends.nl met de vermelding van jouw klacht voordat je het artikel retour stuurt. Er wordt zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Onze klantenservice zal per geval beoordelen wat de fijnste oplossing is.
LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.
Beschadigd:
Wij verpakken al onze producten met de grootste zorg. Mocht je ondanks dat toch een product hebben ontvangen dat beschadigd is dan verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Mail het ordernummer en een foto van klacht naar info@fashionandtrends.nl.Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en zullen zoeken naar een passende oplossing.
Onze kwaliteitscontrole zal de beschadigde producten nauwkeurig bekijken en diverse testen uitvoeren.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid (bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade)
* Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
* Uitzonderlijke slijtage
* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften

> Verkeerd geleverd
Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via info@fashionandtrends.nl. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.
Incompleet:
Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@fashionandtrends.nl Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken waar het artikel blijft. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom jouw bestelling niet volledig is geleverd.
- Jouw product bleek niet op voorraad te zijn
- Jouw product bleek beschadigd te zijn
- Er is een fout gemaakt bij de orderpicking bij onze orderverwerking
Wij proberen jou als klant op tijd op de hoogte te brengen als je bestelling incompleet geleverd wordt met een eventuele aangepaste verzendtermijn. Door een bericht te sturen aan onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht wordt er zo snel mogelijk naar een passende oplossing gezocht.
Let op: Vergeet niet je ordernummer te vermelden in jouw bericht.
 
> Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar heb nog geen creditnota ontvangen?
Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Retour gestuurd via PostNL? Dan duurt het meestal 4-5 werkdagen voordat het verwerkt is. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een bericht met verrekening per mail. Je kunt dan het geld binnen 7 dagen op je rekening verwachten. Als je voor achteraf betalen gekozen hebt, zullen wij het proces stopzetten (als je alles terug hebt gestuurd) of het bedrag aanpassen (als je een gedeelte hebt geretourneerd).
 
 
Vragen? Neem contact met ons op via mail info@fashionandtrends.nl of via telefoon 085-0410001
15% korting op je eerst bestelling?

Meld je aan bij
Fashion & Trends